A, B, C, Ç, D, E, F, G, Ğ, H, I, İ, J, K, L, M, N, O, Ö, P, R, S, Ş, T, U, Ü, V, Y, Z.


Pinhani Bir Varmışım Bir Yokmuşum Akor

Am                                 E          Am-C-F-E

Ben nice depremler gördüm, kolay kolay yıkılmam

 Am                                E      Am-C-F-G    

Her defasında kaybetsem yine de hiç üzülmem

 C                        F  - G 

Aslında bu kadar da kırılgan değildim

 C                     F - G     

Kendi yarattığım düşmanlara yenildim

  C                      F - G

Bir kayboldum sonra tekrar belirdim

  C          E         Am-C-F-E    Am-C-F-E 
Masallardaki gibi bir varmışım, bir yokmuşum

 Am               E                Am-C-F-E

Sen bana imkanlar sundun, ben bunu kabul edemem

Am            E                          Am-C-F-E

Şimdiye kadar yalnızdım, öyle pat diye değiştiremem

F                       E

Korkarsam sakince ıslık çalarım

F                          E 

Ben susmam sen de susma ki korkmayalım

F                        E

Maalesef az sonra gitmem lazım

F                          E         

Huyum böyle aynı yerde hiç kalmamışım

0 yorum:

Yorum Gönder