A, B, C, Ç, D, E, F, G, Ğ, H, I, İ, J, K, L, M, N, O, Ö, P, R, S, Ş, T, U, Ü, V, Y, Z.


Yusuf Güney İki Romantik Deli Gitar Akoru

C                   G
Biz iki inatçı deli iki serseri 
F                    G
Biz seninle kışa girmiş yaz çiçekleri 
F                   Em
Şimdi ayrı şehirlerde deliler gibi 
Dm             Am
Bekledim senin sevgini 

C            G
Hayattan çok yoruldum 
F                G
Bilinmez oldum bu genç yaşımda 
C           G
Gülen bu gözlerim 
F                 G
Gülmeye umutsuz sen gelinceydi 

C         G      Dm       F
Tut ellerimden hayatı tut yüreğinden
C                    G               
Bize lütfedilen bu aşkı al gel
   F            Am
Gönlüme koy gel tek sevdiğim 
 C                  G
Biz iki inatcı deli iki serseri 

F                          Em
Biz seninle kışa girmiş yaz çiçekleri 
Am                   G
Şimdi ayrı şehirlerde deliler gibi 
Dm              Am
Bekledim senin sevgini 
C                     G
Sensiz günleri ömrümden siliyorum ben 

F                   Em
Daha çok yer açılır biliyorum ben 
Am            G                     Dm          Am
İkimizi kurtarmanı diliyorum ben... aşkım güçlü ölümden

0 yorum:

Yorum Gönder